חידושים בפולי לסטודנטים וכותבי עבודות אקדמיות

עדכון אחרון ספטמבר 2024

סטודנטים וכותבי עבודות אקדמיות רבים נעזרים בבינה המלאכותית בעברית של פולי על מנת לכתוב ביעילות את המשימות לאורך התואר, לרבות עבודות מחקריות ועבודות סמינריון. פולי מציע פונקציות שימושיות שנועדו לפשט את תהליך הכתיבה לכל אורך שלבי העבודה. אנחנו בפולי קשובים לבקשות שלכם המשתמשים ולאחרונה פיתחנו כמה פונקציות חדשות המסייעות לייעל את תהליך כתיבת העבודות האקדמיות ובמאמר זה נפרט על כל אחד מהם.

תקציר לעבודה אקדמית

כתיבת תקציר היא לרוב השלב האחרון בכתיבת העבודה האקדמית שלכם, אף על פי שתופיע בפתיחה. הוספנו לפולי פיצ׳ר לכתיבת תקציר עבודה אקדמית. השימוש בו פשוט:

  • ראשית, וודאו כי סביבת העבודה שלכם בפולי מוגדרת על יצירת טקסט.
  • בתפריט סוג התוכן בחרו באפשרות תקציר עבודה אקדמית (ראו בתמונה).
  • הגדירו חיפוש באינטרנט: אקדמי
  • ודאו כי סגנון היצירה מותאם לטון ולאופי הכתיבה האקדמית וכן לסגנון האישי שלכם.
  • העלו למאגר המידע קובץ של כל פרקי העבודה.
  • בתיבת ההנחייה בקשו מפולי לכתוב תקציר על בסיס העבודה. בנוסף, תוכלו להוסיף לתיבת ההנחייה חלק מהטקסט של העבודה שרלוונטי עבור התקציר.
  • לחצו על כפתו יצירת תקציר והמתינו כדקה עד שפולי ישלים את משימת כתיבת התקציר. לאחר מכן תוכלו לערוך, לשנות, להוריד לקובץ ולבצע פעולות נוספות על בסיס התוצאה שהתקבלה.

שאלון אקדמי

אחד הכלים החשובים והיעילים כאשר כותבים עבודת סמינריון או עבודת מחקר אחרת היא השימוש בשאלונים. הדבר נכון כאשר מדובר במחקר איכותני וגם במחקר כמותי. יצירת שאלון אקדמי עם פולי היא פשוטה ודומה לשלבים ביצירת תקציר. ההבדלים יהיו בבחירת סוג התוכן–שאלון אקדמי ובמתן ההנחייה. כאן מומלץ לחשוב על הצעדים הבאים:

  • בתיבת ההנחייה בקשו מפולי את מספר השאלות שאתם רוצים בהנחה שיש לזה חשיבות. למשל כאשר רוצים לשאול שאלה בכמה גירסאות כדי לבדוק האם משיבים שומרים על אחידות.
  • כיתבו לפולי האם אתם רוצים שאלות פתוחות או שאלות סגורות או את המינון של כל אחד מהם.
  • אם אתם מבקשים שאלות סגורות איזה סוג כמו: נכון/לא נכון וכדומה.
  • אם יש לכם שאלות שכבר ניסחתם או רעיונות שחשוב ליצור עבורם שאלות, הוסיפו אותם כחלק מההנחייה לפולי.

תשובות לשאלון האקדמי

פונקציית התשובות לשאלון האקדמי של פולי פיצ׳ר יעיל שיכול לעזור אם אתם רוצים להראות תשובה לדוגמה או לאסוף מידע רלוונטי כללי לגבי שאלות דומות המופיעות במחקרים ומאמרים קודמים. הרעיון הוא שניתן אף לדמות פרסונות ספציפיות, על מנת להדגים כיצד קהלי יעד שונים עשויים להגיב לשאלות שלכם. תוכלו להזין פרופיל, כמו גבר נשוי בן 43 ללא ילדים, ולקבל תשובות המשקפות את קבוצת הדמוגרפיה הזו. תכונה זו מעצימה את הרלוונטיות והדיוק של המחקר שלכם על ידי מתן נתונים בהקשר. בסופו של דבר, היא מייעלת את תהליך איסוף הנתונים האיכותניים.

תוכלו לבחור את פונקציית תשובות לשאלון אקדמי בתוך תפריט סוג תוכן בתוך סביבת העבודה של יצירת טקסט.

פרק דיון בעבודה אקדמית

עד היום נאלצו כותבי עבודות אקדמיות להיעזר במשימת כתיבה כללית לכתיבת פרק הדיון. החידוש הגדול  בפיצ׳ר פרק הדיון בעבודה האקדמית הוא שפולי יכתוב את הדיון על פי הפורמט וכללי הכתיבה האקדמיים הנדרשים. פרק הדיון הוא אחד השלבים המתקדמים בעבודה ונועד עבור הצגת סיכום כל הרעיונות המרכזיים. ראשית, תציגו בקצרה מה הייתה מטרת המחקר, את שאלת המחקר, השערות המחקר, הליך המחקר בקצרה, תוצאות מרכזיות, המסקנות מהמחקר שהגעתם אליהם. בנוסף, תציגו דיון בתוצאות המחקר שלכם, כתיבת מסקנות ולבסוף השוואה ודיון ביקורתי בין תוצאות המחקר שלכם לבין מחקרים אחרים שהצגתם בפרקים קודמים בעבודה.

השימוש בפיצ׳ר דיון בעבודה אקדמית דומה לשלבי העבודה שהצגנו בתקציר (ראו לעיל). זכרו להעלות את כל חלקי העבודה למאגר המידע כקובץ PDF או Word על מנת שפולי יכתוב את פרק הדיון על בסיס העבודה שלכם, בפורמט הנדרש באקדמיה.

סיכום: כתיבה אקדמית עם פולי

ארבעת הכלים החדשים שנוספו לתפריט סוג התוכן מאפשרים לכותבי עבודות האקדמיות ולסטודנטים לכתוב עבודות בסטנדרטים הגבוהים ולפי הכללים והדרישות האקדמיות. החידושים מאפשרים ניסוח תקצירים תמציתיים, יצירת שאלונים מותאמים, הפקת תשובות לדוגמה,  וכתיבת פרק דיון. אלו מצטרפים לפונקציות שכבר קיימות ואתם מכירים כמו: שאלת מחקר, סקירה ספרותית וראשי פרקים/תוכן עניינים. פולי מכסה את כל ההיבטים החיוניים של כתיבת מאמר, סמינריון או כל עבודה אקדמית אחרת. החידושים האחרונים מצטרפים לחיפוש במאגר אקדמי שהשקנו בקיץ האחרון וממקד את פולי לחפש במאגרים אקדמיים.

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי