כך תיצרו עם פולי סטורי לאינסטגרם בשישה שלבים פשוטים

עדכון אחרון יוני 2024

מדוע כדאי להעלות סטוריז לאינסטגרם?

הסטוריז באינסטגרם חשובים על מנת ליצור מעורבות וכדי להגדיל את הקהל של העסק שלכם. העלאת סטורי מאפשרת לכם ליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלכם באופן דינמי ואינטראקטיבי. סטוריז באינסטגרם נועדו לשיתוף ועדכונים בזמן אמת, הצגת מוצרים חדשים ומבט מאחורי הקלעים על הפעילות שלכם ושל העסק. הפורמט מעודד אינטראקציה ישירה באמצעות תכונות כמו סקרים, שאלות וקישורים ובכך מטפח קשר עמוק יותר עם העוקבים שלכם. בנוסף, סטוריז יכולים להגביר את הנראות שלכם בפלטפורמה, שכן הם מופיעים בראש הפיד של המשתמשים. בסך הכל, הסטורי באינסטגרם מסייע בשיפור הנראות של המותג, מעורר עניין בקרב קהל היעד ומניע לפעולה, בין אם מדובר בהזמנת שירות, עידוד כניסה לאתר האינטרנט או לבית העסק שלכם.

למה כדאי להשתמש בפולי ביצירת סטוריז באינסטגרם?

היתרון הגדול בשימוש בפלטרפורמה של פולי ליצירת סטורי או כל תוכן אחר, הוא הממשק הידידותי והמתקדם ליצירת תוכן בעברית. פולי משתמש בבינה מלאכותית מתקדמת כדי לייצר תוכן איכותי במהירות, מה שחוסך זמן יקר והוצאות. עצמאיים ובעלי עסקים קטנים לא תמיד יכולים להרשות לעצמם לשכור משרד דיגיטל ועל כן מקדמים את העסק לבד. בדיוק בנקודה הזאת פולי AI יכול לעזור לקצר משמעותית את זמן כתיבת התוכן ובנוסף, מחולל התמונות מבוסס AI של פולי מבטיח שגם התמונות שתפיקו יתאימו לאופי ולסיפור אותו אתם מבקשים לספר באינסטגרם. בנוסף, הממשק הידידותי למשתמש מאפשר לכל אחד, ללא קשר לכישורים טכניים, ליצור סטוריז שנראות מקצועיות.

על ידי שימוש בפולי, עסקים יכולים לשמור על נוכחות עקבית ומושכת ברשתות החברתיות . כך למעשה יוכלו להגדיל את נפח הפרסומים ולשמור על קשר הדוק עם קהל הלקוחות. פולי מספקת פתרון חסכוני עבור עסקים קטנים לשיפור מאמצי השיווק שלהם באינסטגרם.

כיצד ליצור סטורי לאינסטגרם בקלות בעזרת פולי?

יצירת סטורי לאינסטגרם עם פולי AI היא תהליך פשוט ומהיר המשתמש בכוחה של בינה מלאכותית כדי לייצר תוכן ויזואלי מושך ומרתק. עקבו אחר השלבים הבאים ונמחיש כדי ליצור סטורי איכותי לאינסטגרם במהירות ובקלות. ראשית נדגים כיצד ליצור את הטקסט עבור הסטורי.

שלב 1: בחירת סוג התוכן

השלב הראשון בשימוש בפולי הוא לבחור את סוג התוכן המתאים לטובת יצירת עבור סטורי באינסטגרם. ראשית נבחר בתפריט את האפשרות השנייה פוסט לרשתות החברתיות.

שלב 2: הגדרת סגנון היצירה

בשלב זה, אנו נגדיר את הטון הרצוי. נניח לצורך הדוגמה שיש לנו חנות חדשה שמוכרת קפה שנקראת ״הכל בפול״ ואנו רוצים להעלות סטורי קליל ויצירתי לכבוד הפתיחה. במקרה כזה נבחר בסגנון יצירתי. נמשיך ונגדיר את הטון כידידותי או רגשני, נקודת המבט תהיה בגוף ראשון, שכן זו למעשה הכרזה שלנו כבעלים של החנות על הפתיחה. נבחר במשלב לשוני עם סלנג כדי לדבר בגובה העיניים. ולבסוף, נותיר את מספר המלים על ברירת המחדל, שכן אין צורך בטקסטים ארוכים בסטורי.

שלב 3: הוספת מאגר מידע

שלב זה אינו חובה! אפשר לדלג עליו, אבל אם למשל יש לחנות הקפה ״הכל בפול״ אתר אינטרנט או אולי יש בידינו מסמך כתוב עם בריף על החברה ומוצרים, אפשר להעלות אותם על מנת לעזור לפולי ליצור תוכן מדוייק יותר.

שלב 4: כתיבת הוראה מדוייקת

לאחר שבחרתם את סוג התוכן, השלב הבא הוא לבקש מפולי בדיוק את מה שאתם זקוקים לו. רצוי לספק תיאור מפורט של הבקשה. למשל: כתוב סטורי משעשע לאינסטגרם שמבשר על הפתיחה החגיגית של חנות הקפה ״הכל בפול״.

שלב 5: מה עושים עם התוצאה

אחרי שפולי ייצר עבורכם את הטקסט הרצוי, אפשר לראות שהוא גם מציע תמונה שעשוייה להתאים להובלת הסטורי. אם הטקסט שהתקבל לא תואם לגמרי את הכיוון שעליו חשבתם. לחצו על כפתור נסה שוב ופולי ייצר בתוך שניות הצעה חדשה לטקסט ותמונות. בכל מקרה אנו ממליצים לעבור על הטקסט ולעשות לו התאמות אם לתחושתכם אלו נדרשים.

שלב 6: יצירת תמונה

היעזרו בכלי של פולי ליצירת תמונה, שמאפשר להזין טקסט ולקבל תמונה בתוך מספר שניות.

בסרגל העליון בוחרים יצירת תמונה ולאחריו את סגנון התמונה ליצירה. נמשיך אם הדוגמה של חנות הקפה ״הכל בפול״ ונבחר בצילום דיגטלי/אנלוגי. עכשיו נכתוב ב-תיאור התמונה שרוצים ליצור את ההוראה המדוייקת. למשל:

צור תמונה של חנות לפולי קפה עם אישה שעומדת בחנות מחזיקה פולי קפה בשתי ידיה ומקרבת אותם לאף.

לאחר הזנת התיאור, לחצו על כפתור יצירה. פולי יעבד את הבקשה ולאחר מספר שניות יציע שתי חלופות לתמונות בהתאם לתיאור. לאחר שהתמונות מוכנות, תוכלו לעיין בהן ולבחור את התמונה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ולהוריד אותה ישירות למחשב או למכשיר הנייד.

סיכום

על ידי ביצוע שלבים אלה, עסקים קטנים יכולים ליצור ביעילות סטורי לאינסטגרם ברמה מקצועית. תהליך זה לא רק חוסך זמן אלא גם מבטיח שהתוכן יהיה מרתק ומושך ויזואלית, מה שעוזר לעסקים להתחבר לקהל שלהם בצורה יעילה יותר. השימוש בפולי ליצירת סטוריז לאינסטגרם מציע יתרונות רבים ביצירת טקסטים, תמונות ומנגינות. בעזרת פולי, תוכלו לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית בעברית כדי לשפר את הנוכחות שלכם במדיה החברתית ולקדם מעורבות טובה יותר עם העוקבים שלכם.

המאמר נכתב על ידי פולי ובעריכת הצוות

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי