יוצרי תוכן שיווקי עצמאיים, סוכנויות דיגיטל ומנהלי רשתות חברתיות: שימוש בסימניות של פולי

עדכון אחרון אוגוסט 2024

בעולם השיווק הדיגיטלי המהיר והתחרותי, יוצרי תוכן, סוכנויות דיגיטל, בלוגרים, מנהלי רשתות חברתיות וגם בעלי עסקים המנהלים את פלטפורמות הסושייל באופן עצמאי נדרשים לייצר כמויות גדולות של תוכן איכותי בקצב מהיר. כלי בינה מלאכותית AI כמו פולי מספקים פתרון יעיל ליצירת תוכן בעברית, אך אם יש לכם הרבה מאד פרוייקטים נוצר הצורך לארגן את כל התוכן בצורה יעילה ולכן יצרנו את הסימניות של פולי.

מדוע סימניות חיוניות עבור יוצרי תוכן?

  • ארגון מושלם: סיווג התוכן לפי סימניות מאפשר לכם למצוא במהירות כל פריט, בין אם זה פוסט שיצרתם בעבר לרשת החברתית או טיוטה למאמר.
  • שיפור היעילות: חיסכון בזמן המושקע בחיפוש ידני אחר תוכן שיצרתם בעבר עם פולי.
  • שיתוף קל: ניתן לשתף תוכן שסיווגתם בסימניות עם חברי צוות אחרים, מה שהופך את העבודה בצוות ליעילה יותר.
  • גמישות: מערכת הסימניות מאפשרת התאמה אישית מלאה לצרכים שלכם.

יצירת סימניות

יצירת סימניה תתאפשר רק לאחר שתיצרו תוכן כתוב עם פולי AI, בין אם מדובר ברעיוונות קריאייטיב, פוסט לרשתות החברתיות, עמוד נחיתה, תסריט לסרטון שיווקי או כל תוכן כתוב אחר:

  • לאחר שסיימתם ליצור עם פולי תוכן כתוב כמו סטורי לאינסטגרם, או מאמר SEO לחצו על אייקון הסימניה המופיע מצד שמאל של תיבת התוכן.
  • תנו שם לסימניה ולחצו על צרו את הסימניה:... +
  • הוסיפו סימניות: לכל יחידת תוכן שיצרתם עם פולי, תוכלו ליצור מספר סימניות אם ברצונכם לשייך אותו למספר קטגוריות.

שמות עבור הסימניות יכולות להיות מגוונות. הכלל המומלץ, הוא שיהיה לפי סדר הנכון עבורכם, כגון:

  • נושא: שיווק, מכירות, תמיכה לקוחות, וכו'.
  • פרויקט: שם הפרויקט אליו שייך התוכן.
  • לקוח: שם הלקוח עבורו נוצר התוכן.
  • תאריך יצירה: תאריך יצירת פריט התוכן.
  • סוג תוכן: פוסטים לרשתות חברתיות, בלוגים, מצגות.

דוגמאות מעשיות לשימוש

בלוגר

בלוגרים יכולים ליצור סימניות לפי הנושאים של הבלוג. למשל בלוגר או בלוגרית בתחום הקולינרי יכולים ליצור סימניות לפי סוגי מזון כמו ״קינוחים״, ״סלטים״ או לפי מועדים: ״מתכונים לראש השנה״, ״מרקים לחורף״.

מנהלי דיגיטל

סוכנויות פרסום ומנהלי דיגיטל יכולים ליצור סימניות לפי שם הלקוח, סוגי לקוחות, סוגי קמפיינים כמו "פייסבוק", "גוגל" וכו'. אפשר גם ליצור סימניות לפי סוגי תוכן כמו "פוסטים" ו"מאמרים".

לדוגמה, נניח שאתם מנהלים את פלטפורמות הדיגיטל של רשת בתי הקפה קלאפיורי ואתם יוצרים פוסט לפייסבוק לכבוד הפתיחה החגיגית של קפה קלאפיורי, תוכלו לשמור את התוכן שייצרתם עם פולי באמצעות הסימניה קפה קלאפיורי.

היכולת ליצור סימניות היא אינסופית ויכולה לשרת כל קטגוריה שתרצו. אם להמשיך את הדוגמה, כסוכנות פרסום תוכלו להוסיף סימניות, לפי סוג הפלטפורמה, אופי הלקוח, אופי הפוסט: למשל, פייסבוק, פתיחה חגיגית, לקוח קמעונאות.

עבודה עם הסימניות המוכנות

אחרי שיצרתם סימניות ואתם מבקשים לחזור לתוכן מסויים, תוכלו לעשות זאת באמצעות הקלקה על אייקון הסימניות מתחת ל-יצירה חדשה הנמצאית תחת יצירת טקסט. בתפריט הסימניות בחרו את הסימניה הרלוונטית, בדוגמה שלנו נבחר בסימניה של פייסבוק.

סביר להניח שעם הזמן יהיו לכם מספר יצירות תוכן עבור סימניה אחת ולכן על מנת למצוא את יצירת התוכן הרלוונטית לחצו על אייקון היסטוריה בצד השמאלי העליון של הסרגל הכחול ומצאו את יחידת התוכן המבוקשת.

טיפ חשוב!

אמנם הסימניות נוצרות בצבעים שונים כדי לנווט בקלות ביניהן, מומלץ לתכנן מראש את מערך הסימניות ושמותיהן כדי לייעל את העבודה.

לסיכום

הסימניות של פולי, בינה מלאכותית בעברית, הן כלי חיוני ליוצרי תוכן שיווקי עצמאיים, סוכנויות דיגיטל ומנהלי רשתות חברתיות. הן מאפשרות לשמור על סדר, למצוא תוכן במהירות ולייעל את תהליכי העבודה. בעזרת פולי תוכלו לשפר את איכות התוכן ולהיות פרודוקטיביים יותר בעבודתכם היומיומית. התחילו להשתמש בסימניות של פולי ותראו כיצד הן משדרגות את יכולות ניהול התוכן שלכם.

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי