טיפים חשובים ליצירת תמונות איכותיות באמצעות בינה מלאכותית בדגש על מחולל תמונות AI של פולי

עדכון אחרון אוגוסט 2024

יצירת תמונות בעזרת בינה מלאכותית הפכה לכלי חשוב עבור יוצרי תוכן, משווקים ובעלי עסקים. קיימים מספר כלים פופולריים ליצירת תמונות, ביניהם DALL-E, MidJourney ו-Stable Diffusion. כלים אלו משתמשים בטכנולוגיות Generative AI כדי להפוך תיאור מילולי לתמונה. מחוללי תמונות AI מסוגלים ליצור בזמן קצר יצירות ויזאוליות באיכות גבוהה עם רמת פירוט מרשימה. בין הכלים המובילים בתחום זה נמצא מחולל התמונות של פולי שאחד מיתרונותיו הוא האפשרות ליצירת תמונות בינה מלאכותית בעברית, מה שמקל על משתמשים דוברי עברית ליצור תוכן בצורה מיטבית. במאמר הזה נסביר איך תשיגו תוצאות טובות יותר מהבינה המלאכותית בעת יצירת תמונות בדגש על פולי.

איך ליצור תמונות באמצעות הוראה כתובה

כדי ליצור תמונה מושלמת באמצעות מחולל התמונות של פולי, יש לשים דגש על מתן הוראות כתובות בצורה מדויקת ומפורטת. הנה כמה טיפים חשובים:

הוראות שיניבו תוצאות טובות

  1. דיוק בפרטים: תיאור מדויק ומפורט של הנושא, הרקע, הצבעים והאלמנטים הרצויים בתמונה.
    • דוגמה: "תמונה של חתול ג'ינג'י יושב על כרית כחולה בחדר מואר עם חלון גדול ועצים בחוץ."
  2. בחירת סגנון: ציון סגנון האמנות הרצוי יכול לשפר את התוצאה.
    • דוגמה: "תמונה בסגנון ריאליסטי של שקיעה מעל הים עם עננים צבעוניים."
  3. הימנעות מעמימות: שימוש במונחים ברורים והימנעות ממילים מעורפלות.
    • דוגמה: "תמונה של עיר מודרנית בלילה עם גורדי שחקים מוארים וניאון."
  4. להעזר במושגים ושמות משפת המקור
    • דוגמה: "תמונה של אנשים המשחקים Pétanque ."

הוראות שלא יניבו את התמונה הרצויה

  1. חוסר פירוט: הוראות כלליות ולא מפורטות.
    • דוגמה: "תמונה יפה של נוף."
  2. מונחים מעורפלים: שימוש במילים כלליות כמו "יפה", "מעניין" או "מדהים" ללא תיאור מדויק.
    • דוגמה: "תמונה מדהימה של חיה."
  3. סגנון לא מוגדר: אי ציון סגנון האמנות הרצוי יכול להוביל לתוצאה לא מספקת.
    • דוגמה: "תמונה של בית."

מחולל התמונות של פולי AI

מחולל התמונות של פולי AI מציע מספר יתרונות משמעותיים ביניהם:

תמיכה בעברית: מחולל התמונות של פולי מאפשר יצירת תמונות באמצעות הוראות בעברית, מה שמקל על משתמשים דוברי עברית להשתמש בכלי בצורה מיטבית.

גמישות ובחירת סגנון: ניתן לבחור מגוון רחב של סגנונות אמנותיים ותצורות בהתאם לצרכים האישיים של המשתמש.

שימוש בתמונה התחלתית: יכולת התמונה ההתחלתית מאפשר לפולי לקבל כחלק מתהליך יצירת התמונות, תמונה התחלתית, שממנה פולי מייצר תמונה חדשה. יכולת זו משמשת בעיקר לביצוע שינויים בתמונות קיימות או בכדי להשתמש בתמונות קיימות כהשראה. מדריך מלא על השימוש ביכולת אפשר למצוא כאן.

שלבי יצירת תמונה עם פולי

  1. בעמוד הבית בממשק המשתמש של פולי יש ללחוץ בסרגל העליון על יצירת תמונה.
  1. בחרו את האפשרות הרצוייה מתוך האפשרויות המוצעות ב-סגנון התמונה ליצירה. למשל, אם נרצה ליצור עם פולי תמונה ישנה של אם ובנה שתיראה כמה שיותר אותנטית, נבחר באפשרות של צילום אנלוגי.
  1. נלחץ על כפתור הגדרות נוספות ובתפריט הנפתח נראה כי יש אפשרות להעלות תמונה התחלתית. אפשר להשתמש ביכולת הזו כדי לבצע שינויים ולהוסיף אלמנטים לתמונה. בנוסף, בהגדרות הנוספות מוצעות שלוש חלופות למימדי התמונה. נניח, לצורך הדוגמה, כי אנו רוצים ליצור תמונה עבור סטורי באינסטגרם, נבחר את האפשרות 4:5. כלומר תמונה צרה ביחס לאורך.
  2. עתה, נכתוב את ההוראה המדוייקת בתוך תיבת הטקסט. זיכרו ההוראה צריכה לפרט את כל מה שאנו רוצים שיופיע בתמונה וכן התייחסות למאפיינים. נניח שאנו רוצים ליצור תמונה של אם ובנה בלונדון של שנות ה-70. על מנת להשיג את מבוקשנו, לא נסתפק במתן ההוראה הקצרה ״צור תמונה של אם ובנה בלונדון של שנות ה-70״ כי זה עשוי להניב תוצאה לא מספיק טובה. כפי שרואים כאן קיבלנו תמונה שמזכירה תקופות קדומות יותר:

לכן, ניתן הוראה עם הרבה יותר פרטים כדי לקבל את התוצאה המבוקשת. כמו למשל: ״צור תמונה שצולמה במצלמת פילם אנלוגית בשנות ה-70. תמונה matte ברזולוציה נמוכה. צבעים דהויים. בתמונה שצולמה ב- zoom out רואים ילד לבוש מכנסיים מבד קורדורוי וחולצה מכופתרת לבנה עם עניבה. לידו מחייכת אמא שלו עם שיער גלי קצר, לבושה בשמלה פרחונית. הם יושבים בפארק ב- Russel Squatre בלונדון. בפארק יש עוד אנשים. מאחוריהם יש עץ. סנאי מטפס על הגזע של העץ. על הכביש ליד נוסע אוטובוס Original Routemaster מיושן

  1. בגמר כתיבת ההוראה לחצו על כפתור יצירה ופולי יקח לעצמו מספר שניות עד דקה ליצור עבורכם את התמונה המבוקשת.

שימו לב, אם התוצאה המתקבלת אינה בדיוק מה שרציתם, בדקו האם צריך להוסיף הוראה נוספת וללחוץ על כפתור נסה שוב.

סיכום

יצירת תמונות בעזרת בינה מלאכותית היא טכנולוגיה מרשימה שיכולה לשפר את יכולות היצירה ומניפת העיצוב שלנו. מחולל התמונות של פולי AI מציע יכולת יצירת תמונות בעברית ואף להיעזר בתמונה התחלתית לטובת תמונת ה-AI. כדי להפיק את המירב מהכלי, חשוב לתת הוראות מדויקות ומפורטות ולהימנע מהוראות כלליות ומעורפלות. כך תוכלו ליצור באופן יעיל תמונות איכותיות שיענו על הצרכים והציפיות שלכם.

נסו את מחולל התמונות של פולי עוד היום והתחילו ליצור תמונות מדהימות בקלות!

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי