כתיבת מאמר SEO באמצעות פולי: מדריך שלב אחר שלב

עדכון אחרון יולי 2024

למה משמשים מאמרי SEO?

מאמרי SEO נועדו לעזור לכם בקידום אתר האינטרנט באופן אורגני, כלומר לא באמצעות קידום ממומן. מאמרי SEO מופיעים בצורות מגוונות, לרוב תזהו אותם באתרים תחת הכותרת בלוג ומטרתם לעודד אנשים להיכנס לאתר האינטרנט שלכם. למעשה, כאשר אתם כותבים מאמר SEO עליכם לחשוב על שני פרמטרים:

  1. איך לגרום למנועי החיפוש ובראשם Google לקדם את האתר, למשל על ידי שימוש במילות מפתח מתאימות.
  2. לתת ערך לקוראים.

חשוב! בכתיבת המאמרים, לא לזנוח את הערך עבור הקוראים, שכן לאורך זמן, האלגוריתם של Google לא רואה בעין יפה מאמרים שנועדו רק לקידום במנועי החיפוש. כלי בינה מלאכותית ליצירת תוכן בעברית כמו פולי AI, יכולים לעזור לכתוב תוכן מאמרי SEO איכותיים. במאמר הזה נדריך אתכם צעד אחרי צעד בכתיבת מאמר SEO בעברית באמצעות פולי ואף נדגים.

שלבי יצירת מאמר SEO באמצעות פולי

לאחר שהתחברתם למערכת של פולי, וודאו כי הסרגל העליון מסמן כי אתם נמצאים בזירת ״יצירת טקסט״. יש מגוון גדול של סגנונות כמו הסברי, משפטי, אקדמי, עסקי, יצירתי ועוד. הסגנון יקבע את אופי המאמר. מכאן, נסקור את השלבים העיקריים בכתיבת מאמר SEO באמצעות פולי עם דוגמה:

  1. בחירת סוג התוכן: פתחו את התפריט, מתחת לכותרת ״יצירה חדשה״, ובחרו מתוך הרשימה באפשרות הראשונה "מאמר SEO״.
  2. גישה לאינטרנט: הפעילו את כפתור הגישה לאינטרנט אם ברצונכם שפולי יעזר במידע שקיים במרשתת.
  3. הגדרת סגנון היצירה: פולי מאפשר התאמה אישית של המאמר לקהל היעד ולמטרת הכתיבה. ניתן לבחור מתוך מגוון סגנונות, טונים, נקודות מבט ומשלבים לשוניים:
  • סגנון: קובע את אופי המאמר: הסברי, משפטי, אקדמי, עסקי, יצירתי ועוד. לדוגמה, אם אתם עובדים על קידום אתר של משרד עורכי דין ואתם כותבים מאמרי SEO עבור קהל מקצועי של עורכי הדין, סביר להניח שבחירת סגנון משפטי יהיה הנכון עבור המאמר. אולם, אם אתם מקדמים אתר עבור עורך דין יחיד והכוונה במאמרים לכתוב מין יומן, אז אולי נכון יהיה לבחור סגנון אישי או סיפורי. לכן, בכל מאמר בחרו את הסגנון המועדף על פי הטקסט שבכוונתכם לכתוב.
  • טון: קובע את הטרמינולוגיה והניסוחים שיופיעו במאמר: מקצועי, רשמי, ידידותי, הומוריסטי ועוד. אם נמשיך את הדוגמה הקודמת, אם בכוונתנו לכתוב מאמרים עבור קהל מקצועי של עורכי דין, נרצה אופי וטרמינולוגיה המתאימים למקצוע ונבחר טון מקצועי. אם מדובר ביומן אישי של עורך דין נבחר טון כמו הומוריסטי, סרקסטי, רגשני ועוד - בהתאם לצורך.
  • נקודת מבט: יהוו את הבסיס ההתתייחסות לכותב. כלומר האם המאמר יכתב בגוף ראשון (יחיד/רבים), גוף שני או גוף שלישי. אם אנחנו כותבים מאמר מקצועי סביר שנעדיף גוף שלישי, אם מדובר ביומן אישי של עורך דין, נבחר בגוף ראשון יחיד.
  • משלב לשוני: ברירת המחדל היא משלב לשוני רגיל. אפשרויות נוספות: גבוה - שפה רשמית, נמוך - שימוש בסלנג ושפה מיליצית עם מלים יותר ספרותיות. במאמרים יותר מקצועיים נבחר שפה רשמית וביומן אישי יכול להיות שנעדיף שפה מליצית כדי לשמור על אופי סיפורי
  • מספר מילים: ברירת המחדל היא 500 מילים, אך ניתן לבחור יותר או פחות.

הגדרות אלו אינן בגדר חובה, אך הן יסייעו לפולי לכתוב מאמר SEO בהתאם לבקשה שלכם.

  1. עדכון מאגר המידע: הגדירו אלו מקורות מידע על פולי להתבסס בעת כתיבת המאמר. ניתן להעלות קובצי PDF או DOC רלוונטיים, וכן להוסיף קישורים לאתרים רלוונטיים. בדוגמה שציינו של כתיבה עבור אתר אינטרנט של משרד עורכי דין, נוסיף למקורות המידע אתרי אינטרנט כמו נבו ובנוסף, אנחנו יכולים להעלות קבצים עם תוכן רלונטי שנכתב על ידי אחד מעורכי הדין של המשרד.
  2. כתיבת הנחיה מדויקת: כתבו, בתיבת הטקסט, הנחייה ברורה ומפורטת עבור פולי. ככל שתספקו יותר פרטים, כך התוצאה תהיה מדויקת יותר. ציינו את נושא המאמר, הנקודות המרכזיות שתרצו שיופיעו בו, ואף מילות מפתח חשובות.
  1. יצירת המאמר: לאחר שהגדרתם את כל הפרמטרים, לחצו על כפתור "יצירת מאמר". פולי ינתח את ההנחיות שלכם, יאסוף מידע רלוונטי מהאינטרנט ומהמאגר שהעליתם, וייצור עבורכם טקסט איכותי המותאם ל-SEO. לאחר כדקה פולי יציג לכם מאמר SEO כתוב.

אחרי קבלת מאמר SEO כתוב מפולי

לאחר שפולי סיים את כתיבת המאמר תוכלו לבצע עריכה בתוך כל פיסקה כמו גם לשנות את הכותרות. אם אתם עורכים את המאמר בתוך המערכת של פולי, לחצו שמירה על מנת שהשינויים יתקבלו. בנוסף, תוכלו להעתיק או לשתף את הטקסט בהתאם לצורך.

תוכלו להיעזר בתיבת הטקסט הנחיית המשך על מנת לשפר את הטקסט של פולי, כמו למשל להוסיף פיסקה בנושא מסויים שלא מופיע במאמר הכתוב, או הוספת ציטוטים מתוך מאמרים אחרים או כמו בדוגמה, להוסיף ציטוט של פסקי דין רלוונטיים.

טיפים נוספים:

  • עם קבלת הטקסט עברו עליו בקפידה. ייתכן שתרצו לבצע עריכות קלות, לשפר את הסגנון או להוסיף פרטים נוספים. פולי הוא כלי עזר, אך תמיד שיקול הדעת הסופי נותר בידיכם.
  • פולי מאפשר יצירת תמונות AI בהתאמה אישית עבור המאמר שלכם.

לסיכום, פולי הוא כלי יעיל וקל לשימוש עבור כתיבת מאמרים SEO איכותיים בעברית. עקבות אחר השלבים המפורטים במדריך זה יעזרו לכם ליצור תוכן מרתק ומושך, המותאם הן לקהל היעד שלכם והן לדרישות מנועי החיפוש.

המאמר נכתב על ידי פולי ובעריכת הצוות

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי