חיפוש ממוקד במאגרים אקדמיים: פונקציה חדשה ומתקדמת לכותבי מחקרים, מאמרים אקדמיים וסטודנטים

עדכון אחרון יולי 2024

פולי שמחים להציג שידרוג חשוב עבור כותבי עבודות אקדמיות: חיפוש ממוקד במאגרים אקדמיים! זוהי פונקציית חיפוש שפותחה במיוחד עבור סטודנטים, כותבי תוכן אקדמי, דוקטורנטים וחוקרים באוניברסיטאות ובמוסדות אקדמאיים. בנוסף לחיפוש הרגיל באינטרנט, כעת ניתן לחפש גם במאגרים אקדמיים ייעודיים. חיפוש זה ממוקד יותר ונותן תוצאות רלוונטיות מתוך מאגרי המידע האקדמיים.

כך נראה פיצ׳ר החיפוש החדש בממשק של פולי:

יתרונות השימוש בחיפוש ממוקד במאגרים אקדמיים:

  • מציאת מאמרים רלוונטיים: כלי החיפוש שלנו משתמש באלגוריתמים מתקדמים כדי למצוא את המאמרים הרלוונטיים ביותר לנושא החיפוש שלך.
  • ציטוט קל: כלי החיפוש שלנו מציג את כל פרטי המאמר בצורה נוחה, כולל קישור ישיר למקור, שם המחבר, תאריך הפרסום ועוד. כך קל לך לצטט את המאמר בצורה נכונה בעבודותיך האקדמיות.
  • חיסכון בזמן: כלי החיפוש שלנו חוסך לכם זמן יקר בחיפוש אחר מאמרים רלוונטיים. במקום לבלות שעות בגלישה באינטרנט, במעבר בין ספריות של מאגרי מידע, תוכלו לקבל באמצעות כלי החיפוש של פולי את המידע האקדמי שאתם זקוקים לו תוך פחות מדקה.
  • בסיס מוצק למחקר: כלי החיפוש שלנו יכול לעזור לכם לבסס את שאלת המחקר, ראשי פרקים וכל פרק הדורש תימוכין על בסיס מאמרים אקדמיים רלוונטיים.

סקירת ספרות מקיפה: כלי החיפוש שלנו יכול לעזור לך ליצור סקירת ספרות מקיפה, המשלבת מספר מאמרים בתחום המחקר שלך.

כיצד להשתמש בחיפוש ממוקד במאגרים אקדמיים

השימוש בחיפוש ממוקד במאגרים אקדמיים פשוט מאוד:

  1. בחרו יצירת טקסט, בסרגל העליון בתוך הממשק של פולי.
  2. בחרו את סוג התוכן הרלוונטי. אם אתם כותבים עבודה אקדמית סביר שתבחרו באחת מן הבאות: סקירה ספרותית, ראשי פרקים / תוכן עניינים, שאלת מחקר, מאמר, סיכום / קיצור טקסט, ניסוח מחדש/שכתוב, או משימת כתיבה כללית
  3. סמנו את חיפוש במאגרים אקדמיים באפשרות החיפוש באינטרנט.
  4. השלימו את הגדרות סגנון היצירה עם דגש על בחירת סגנון אקדמי, הטון הרצוי-לרוב אובייקטיבי, בחירת גוף שלישי כנקודת המבטי ומשלב שפה גבוה
  5. בתיבת הטקסט כתבו הוראה מפורטת. למשל, אם ברצוננו לכתוב סקירה ספרותית הדמויות הנשיות בספרות הילדים הקלאסית, נכתוב בתיבת הטקסט של פולי את ההוראה הבאה: הכן סקירה ספרותית על הדמויות הנשיות בספרות הילדים הקלאסית כמו אגדות הנס כריסטיאן אנדרסן.
  1. לחצו כפתור יצירת סקירה ספרותית והמתינו כדקה עד שפולי ישלים את מלאכת הסקירה ויחזיר לכם סקירה ספרותית עם רשימה של מאמרים רלוונטיים מתוך מאגרי המידע האקדמיים שהוא סרק. כמו למשל בדוגמה על ספרות הילדים:

טיפים לחיפוש ממוקד ויעיל במאגרים אקדמיים

  • השתמשו במילות מפתח ספציפיות: ככל שתשתמשו במילות מפתח ספציפיות יותר, כך תוכלו למצוא תוצאות ממוקדות יותר.
  • השתמש במרכאות כפולות: אם יש לכם ציטוט מדוייק שאתם רוצים לשלב בעבודה: השתמשו במרכאות כפולות על מנת שפולי יחפש את מקור הציטוט וישלב אותו, לפי כללי הציטוט בעבודה האקדמית שאתם כותבים.
  • השתמשו בשפה האנגלית בעת הצורך: ככל שאתם יודעים שיש מאמר אקדמי, שם של חוקר או ציטוט בשפה האנגלית, שיסייעו לכם בעבודה–כתבו אותם בשפת המקור.

אנו מאמינים שחיפוש ממוקד במאגרים אקדמיים יהווה כלי חשוב עבור סטודנטים, כותבי תוכן אקדמי, דוקטורנטים וחוקרים באוניברסיטאות ובמוסדות אקדמאיים. אנו מזמינים אותך לנסות את הכלי החדש שלנו עוד היום ולראות איך הוא יכול לעזור לך במחקר שלך!

המאמר נכתב על ידי פולי ובעריכת הצוות

נסו את פולי עכשיו

רוצים לראות את פולי בפעולה?

הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר חוסכים למעלה מ-6 שעות שבועיות של יצירת תוכן על ידי שימוש בפולי